zondag 3 mei 2015

WELKOM

Welkom op mijn blog-pagina.


Mijn naam is Marian en ik ben een fulltime werkende echtgenoot en moeder van 55-plus. In deze blog wil ik het gaan hebben over alles op het gebied van eten en drinken.

Tevens zal ik zo nu en dan een post wijden aan mijn strijd tegen de kilo's,terwijl ik van lekker eten hou en of ik wel of niet een dieet volg terwijl ik aan het werk ben en hoe me dat afgaat.

Ook zal ik vertellen over de culinaire uitstapjes die ik met mijn man en/of kinderen maak en een berichtje aan de eet- of drinkgelegenheid wijden.
.
En last but not least zal het gaan over mijn kokende echtgenoot, terwijl hij ook een fulltime baan heeft ( ja ik ben een verwend mens op dat gebied) en de bijzondere voedselcombinaties die hij af en toe uit zijn mouw schud.

Hopelijk heb ik je interresse gewekt en wil je mij volgen en als het kan ook je mening of tips en trucs geven op wat ik zoal ga posten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten